VEGEnem ENDOMED

Zatrudni kad poželiš

PREPORUČITE

Šta je apiterapija?Pčelinji proizvodi

VEGEnem® ENDOMED – apifito preparat od lipovog meda, matičnog mleča, polena i biljne mešavine koji povećava fertilnu (da zatrudni) sposobnost žene, zadebljava endometrijum, reguliše hormonsku ravnotežu, povećava rezerve jajnika, poboljšava kvalitet jajne ćelije, olakšava ovulacije i sprečava razvoj cista ili dovodi do prskanja istih.

Šta je apiterapija?

Apiterapija je oblik alternativne medicine koji podrazumeva upotrebu pčelinjih proizvoda kao što su med, polen, matični mleč, propolis i otrov (apitoksin) u terapeutske svrhe. Reč "api" u apiterapiji potiče od latinske reči apis, što znači pčela.

Pčelinji proizvodi

• Med je pčelinji proizvod koji se obično koristi u apiterapiji. Bogat je antioksidansima i ima antibakterijska i antiinflamatorna svojstva. Med se koristi za lečenje raznih stanja kao što su rane, čirevi i respiratorne infekcije.
  • Polen je fina praškasta supstanca koju proizvode cvetne biljke kao deo njihovog reproduktivnog procesa. Bogat je hranljivim materijama kao što su proteini, aminokiseline, vitamini, minerali i enzimi, što ga čini popularnim dodatkom ishrani i funkcionalnim sastojkom hrane. Polen se smatra superhranom zbog visokog sadržaja hranljivih materija. Često se prodaje kao dodatak ishrani u obliku kapsula ili tableta. Polen se takođe dodaje u smutije, sokove i drugu hranu kao prirodni izvor energije i hranljivih materija. Važno je napomenuti da iako se polen generalno smatra bezbednim za većinu ljudi, kod nekih pojedinaca može izazvati alergijske reakcije. Ako imate poznatu alergiju na polen, najbolje je izbegavati konzumiranje polena ili proizvoda koji ga sadrže.
  • Matični mleč je supstanca koju proizvode pčele radilice i kojom se hrani matica. Bogat je hranljivim materijama kao što su proteini, vitamini i minerali, a veruje se da ima svojstva protiv starenja (anti-aging), jača imunitet, poboljšava plodnost kod infertilnih parova. Koristi se u apiterapiji za lečenje različitih stanja kao što su umor, alergije i astma.
    Veruje se da matični mleč ima svojstva koja povećavaju plodnost i kod muškaraca i kod žena. Sadrži jedinjenja koja mogu pomoći u regulaciji hormona i poboljšanju reproduktivne funkcije.
  • Propolis je smolasta supstanca koju pčele sakupljaju iz pupoljaka drveća i koristi se za zaptivanje svojih košnica. Ima antivirusna, antibakterijska i antiinflamatorna svojstva i koristi se u apiterapiji za lečenje stanja poput upale grla, prehlade i gripa.
  • Terapija pčelinjim otrovom je jedan od najčešće korišćenih oblika apiterapije. To uključuje ubrizgavanje pčelinjeg otrova u telo za lečenje različitih stanja kao što su artritis, multipla skleroza i hronični bol. Otrov sadrži nekoliko bioaktivnih jedinjenja, uključujući peptide melitin i apamin, za koje se veruje da imaju antiinflamatorna svojstva i svojstva ublažavanja bolova.
Važno je da se konsultujete sa zdravstvenim radnikom pre nego što pokušate sa apiterapijom, jer ona može da stupi u interakciju sa drugim lekovima i može biti štetna za pojedince sa određenim zdravstvenim stanjima ili alergijama.

Info :

VGNM d.o.o.