Translate text

Trikovi za ravan stomak
Ocena korisnika: / 1
LošeNajbolje 
Napisao www.pressonline.rs   

Otkrivamo vam kako da se na jednostavan način, bez rigoroznih dijeta i iscrpljujućih vežbi, oslobodite neželjenih kilograma.
Bez obzira na to što u toku zimskog perioda naslage sala na stomaku možemo da sakrijemo garderobom, uvek je aktuelno pitanje kako da se na najlakši i najbrži način rešimo omraženih masnih jastučića. Ponekad ni dijeta, odricanje od omiljene hrane, vežbanje i skupi preparati jednostavno ne pomažu. Otkrijte deset jednostavnih trikova i saveta koji će vam pomoći da se oprostite od suvišnih centimetara u obimu struka. 
1. Svaki dan jedite omiljeno jelo
Zvuči nelogično savet da svakodnevno uživate u omiljenoj hrani, koja je po pravilu nezdrava. Međutim, istraživanja su pokazala da su žene koje su svakodnevno pet dana zaredom tokom pet nedelja uživale u omiljenom sendviču kasnije sve ređe želele da ga jedu, s obzirom na to da im je svakodnevno bio dozvoljen. Zato je preporučljivo da se svaki dan počastite manjom količinom omiljene hrane.
2. Budite na dijeti svaki drugi dan
Budući da je najteže istrajati u sprovođenju dijete, probajte da je držite svaki drugi dan. Dokazano je da takva praksa ne dovodi do zasićenja posebnom ishranom i manjim unosom kalorija u organizam, jer svaki drugi dan možete da se vratite uobičajenim prehrambenim navikama. Na ovaj način možete da izgubite čak i do 13 kilograma za osam nedelja.

3. Sa trbušnjaka pređite na sklekove
Svakodnevne vežbe za trbušnjake odličan su način za definisanje mišića osoba koje nemaju problema s masnim naslagama. Grupa mišića u trbušnom delu je relativno mala i lako ju je oblikovati vežbanjem. Za ravan stomak mnogo je važnije da se posvetite vežbama kao što su sklekovi i čučnjevi kojima ćete ojačati mišiće leđa, ramena i nogu i na taj način dovesti do idealnih proporcija čitavo telo, uključujući i stomak. 
4. Svaki dan jedite namirnice bogate rastvorljivim vlaknima
Najzdraviji i najdelotvorniji način kojim ćete postići i savršen izgled stomaka jeste da svakodnevnu ishranu obogatite rastvorljivim vlaknima koja pomažu pri snižavanju holesterola u krvi i pospešuju varenje. To znači da bi u toku dana trebalo da pojedete dve manje jabuke, šolju pasulja ili graška. 
5. Meditirajte
Redovna dnevna molitva, meditacija ili bilo koji oblik relaksacije značajno pomaže redukovanju masnih naslaga. Dok se vi opuštate u tišini svojih misli, nivo kortizola, hormona koji se pojačano luči u toku stresnih situacija, znatno je niži. Stresne situacije otvaraju apetit i dovode do nakupljanja neželjenih masnoća, a čim kontrolišete nivo stresa, imate i manje problema s kilogramima.
6. Koristite kokosovo ulje
Razna istraživanja su dokazala brojne prednosti korišćenja kokosovog ulja u ishrani. Između ostalih, ono ima antibakterijska svojstva i podstiče metabolizam, a zahvaljujući tome je značajan saveznik u borbi protiv naslaga na stomaku. 
7. Limunom protiv nadutosti
Limunov sok prirodan je blagi diuretik koji otklanja nadutost. Bitno je samo da ne preterate s upotrebom jer kiselina koju sadrži može da bude štetna za želudac i zubnu gleđ. Dovoljno je da četvrtinu limuna iscedite u svaku čašu vode koju popijete.
8. Zasladite dnevni meni kruškama
Ukoliko u toku dana pojedete jednu krušku, imaćete niži nivo glukoze u krvi. Kruške su bogate vlaknima, zasitne i ukusne i samim tim odličan borac protiv nakupljanja sala na stomaku.
9. Obavezno doručkujte
Najvažniji obrok je onaj kojim započinjete dan. Nikad ne preskačite doručak jer vam on obezbeđuje energije za ostale obaveze tokom dana, ali i pospešuje metabolizam.
10. Dodajte začine
Smanjite želju za slatkom i masnom hranom tako što ćete u jela dodavati prah čili papričice. Već male količine u vašim uobičajenim jelima dovoljne su da ubrzate rad metabolizma. Ako niste ljubitelj začinjene hrane, pokušajte s kurkumom, koja je blažeg ukusa, a takođe je idealan začin za smanjenje nivoa glukoze u krvi i usporavanje apsorpcije ugljenih hidrata posle obilnih obroka. Pola kafene kašike kurkume ili čili paprike dodate u jedan obrok dnevno može da učini čuda po pitanju ravnog stomaka.

 

Multi-Adsense

BMI Calculator

Baner
Baner
Baner

bretteleben.de Google Ad Manager Modul

Pregnancy Calendar

Unesite datum poslednjeg ciklusa:
Copyright (C), 2008-2011 by VasGinekolog.rs