Translate text

Savršen dekolte
Ocena korisnika: / 3
LošeNajbolje 
Napisao Administrator   

Upornost - Svakodnevnim ponavljanjem nekoliko jednostavnih vežbi, za koje vam nije potrebno mnogo napora niti više od pet minuta, imaćete zategnute grudi

Bez obzira na to da li imate male ili velike grudi, većina žena veoma je osetljiva na njihov izgled i uvek misli da bi one mogle da budu lepše. Njihova lepota najčešće se meri time koliko su zategnute, a za savršen dekolte nije potrebno da imate silikone. Iako same grudi nije moguće oblikovati vežbanjem, postoje brojne vežbe za mišiće koji ih drže. Uz malo svakodnevnog truda postići ćete impresivne rezultate i podignuti grudi.

Vežba laktovima

Prislonite ruke na kukove, kao manekenka koja pozira, i držeći leđa uspravno pokušajte da spojite laktove iza leđa. Ostanite tako desetak sekundi, a celu vežbu izvodite polako da biste što bolje istegli mišiće. Ponovite nekoliko puta.

Odgurni zid

Naslonite se na zid, pa ga dlanovima stisnite što jače, kao da pokušavate da ga odgurnete od sebe. Držite nekoliko sekundi, a ukoliko vam nije teško, optimalno je da ostanete u toj poziciji desetak sekundi i vežbu ponovite nekoliko puta.

Rukuj se sama sa sobom

Dlanove prinesite grudima i spojite ih kao da se rukujete sami sa sobom, pa ih pritiskajte jedan u drugi u trajanju od oko pet sekundi. I ovu vežbu ponovite nekoliko puta.

Šakom u bradu

Spojite šake ispod brade i pritiskajte jednu u drugu oko pet sekundi. Ovu vežbu ponovite deset puta.

Sklekovi

Omražena vežba većine žena nažalost je nezaobilazna ako želite da učvrstite grudi. Možete da birate između muških i ženskih sklekova, a ako smatrate da je ovo preteška vežba za vas, pomislite na to kako će vam grudi izgledati lepo ako izdržite tih nekoliko minuta mučenja.

Izvor: http://www.pressonline.rs/sr/Life_style/zdravlje/story/171983/Savršen+dekolte.html

 

BMI Calculator

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner

Pregnancy Calendar

Unesite datum poslednjeg ciklusa:
Copyright (C), 2008-2011 by VasGinekolog.rs