Translate text

Prevencija seksualnih problema žene
Ocena korisnika: / 14
LošeNajbolje 
Napisao docent dr sc.med. Nemanja Milinčić   

Žena pokazuje raznolikost pri postizanju uživanja u seksualnom odnosu i osećaju seksualne ispunjenosti. Ženska seksualnost je povezana sa fizičkim, psihičkim i emocionalnim stanjem žene. Već smo pisali da neki uzroci seksualnih problema, kao što su lekovi, nisu pod vašom kontrolom, ali je vaše psihičko i emocionalno stanje važno jer direktno može da utiče na fizičko stanje i seksualnost.
• Redovno kontrolišite vaše fizičko i emocionalno stanje.
• Odžavajte komunikaciju između vas i partnera i pokazujte vaše potrebe i želje.
• Upoznaj svoje vlastite načine i metode za postizanje seksualnog užitka, uključujući i masturbaciju.
• Pokušajte da razdvojite, ako je to uopšte moguće, svoj seksualni život od stresa svakodnevnog života, kao što su karijera, životni standard, tenzije u odnosu sa partnerom.
• Shvatite da mnoge žene ne dožive uvek orgazam tokom seksa i da osećaj obostranog zadovoljstva partnera može biti dovoljno zadovoljenje vaše intime.
• Koristite lubrifikante (sredstva za podmazivanje) za vaginu, da biste izbegli čest uzrok seksualnih problema, bolni seksualni odnos.
• Uživajte u nežnosti i bliskosti sa partnerom i ne očekujte da vam seks bude doživljaj iz “ 1001 noći ”.

Kućni tretman seksualnih problema žene

 


Terapija seksualnih problema se sprovodi zbog vas, vašeg partnera i vašeg zdravlja uopšte. Sami ćete pronaći, u savisnosti od veličine problema, načine kućnog tretmana.
Tehnike koje možete naučiti i praktikovati kod kuće:
• Produžena predigra. Povećajte seksualno zadovoljstvo I budite intimniji sa vašim partnerom pre penetracije.
• Održavajte dobru komunikaciju sa vašim partnerom.
• Koristite lubrifikante. 
• Oslobodite se u seksu, eksperimentišite, tražite poze koje su vam najuzbudljivije i najkonfornije.
• Masturbacija. Možete da probate i sa vibratorom i/ili sa partnerom. 
• Vežbajte uspostavljanje mišićne kontrole grčenja i opuštanja karlične musculature. 
• Uživajte u erotskim masažama ili sličnim fizičkim aktivnostima bez seksualnog odnosa.
• Koristite prednosti maštanja, zabave, muzike, čitanja erotske literature i gledanja erotskih filmova (bar toga ima na Internetu).
• Upražnjavajte tople kupke i smanjite napetost pre seksa.
Takođe možete da upražnjavate Kegelove vežbe ili vaginalne tegove.
• Za Kegelove vežbe potrebno je da koristite mišiće koji kontrolišu urinarni mlaz. Podižete ih 3 sekunde a zatim ih relaksirate 3 sekunde. Ponavljajte 10 do 15 puta, tako 3 do 5 puta dnevno. Mada ako imate vremena možete neograničeno da ponavljate “prekidanje mokrenja”.
• Koristite vaginalne tegove (kugle) za ojačavanje mišića vaginalnog zida. Držite unutar vagine kuglu stojeći uspravno 15 minuta. Vremenom ćete moći da zadražavate sve teže kugle.

 

BMI Calculator

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner

Pregnancy Calendar

Unesite datum poslednjeg ciklusa:
Copyright (C), 2008-2011 by VasGinekolog.rs