Translate text

Prevencija seksualnih problema žene
Ocena korisnika: / 14
LošeNajbolje 
Napisao docent dr sc.med. Nemanja Milinčić   

Žena pokazuje raznolikost pri postizanju uživanja u seksualnom odnosu i osećaju seksualne ispunjenosti. Ženska seksualnost je povezana sa fizičkim, psihičkim i emocionalnim stanjem žene. Već smo pisali da neki uzroci seksualnih problema, kao što su lekovi, nisu pod vašom kontrolom, ali je vaše psihičko i emocionalno stanje važno jer direktno može da utiče na fizičko stanje i seksualnost.
• Redovno kontrolišite vaše fizičko i emocionalno stanje.
• Odžavajte komunikaciju između vas i partnera i pokazujte vaše potrebe i želje.
• Upoznaj svoje vlastite načine i metode za postizanje seksualnog užitka, uključujući i masturbaciju.
• Pokušajte da razdvojite, ako je to uopšte moguće, svoj seksualni život od stresa svakodnevnog života, kao što su karijera, životni standard, tenzije u odnosu sa partnerom.
• Shvatite da mnoge žene ne dožive uvek orgazam tokom seksa i da osećaj obostranog zadovoljstva partnera može biti dovoljno zadovoljenje vaše intime.
• Koristite lubrifikante (sredstva za podmazivanje) za vaginu, da biste izbegli čest uzrok seksualnih problema, bolni seksualni odnos.
• Uživajte u nežnosti i bliskosti sa partnerom i ne očekujte da vam seks bude doživljaj iz “ 1001 noći ”.

Kućni tretman seksualnih problema žene

 


Terapija seksualnih problema se sprovodi zbog vas, vašeg partnera i vašeg zdravlja uopšte. Sami ćete pronaći, u savisnosti od veličine problema, načine kućnog tretmana.
Tehnike koje možete naučiti i praktikovati kod kuće:
• Produžena predigra. Povećajte seksualno zadovoljstvo I budite intimniji sa vašim partnerom pre penetracije.
• Održavajte dobru komunikaciju sa vašim partnerom.
• Koristite lubrifikante. 
• Oslobodite se u seksu, eksperimentišite, tražite poze koje su vam najuzbudljivije i najkonfornije.
• Masturbacija. Možete da probate i sa vibratorom i/ili sa partnerom. 
• Vežbajte uspostavljanje mišićne kontrole grčenja i opuštanja karlične musculature. 
• Uživajte u erotskim masažama ili sličnim fizičkim aktivnostima bez seksualnog odnosa.
• Koristite prednosti maštanja, zabave, muzike, čitanja erotske literature i gledanja erotskih filmova (bar toga ima na Internetu).
• Upražnjavajte tople kupke i smanjite napetost pre seksa.
Takođe možete da upražnjavate Kegelove vežbe ili vaginalne tegove.
• Za Kegelove vežbe potrebno je da koristite mišiće koji kontrolišu urinarni mlaz. Podižete ih 3 sekunde a zatim ih relaksirate 3 sekunde. Ponavljajte 10 do 15 puta, tako 3 do 5 puta dnevno. Mada ako imate vremena možete neograničeno da ponavljate “prekidanje mokrenja”.
• Koristite vaginalne tegove (kugle) za ojačavanje mišića vaginalnog zida. Držite unutar vagine kuglu stojeći uspravno 15 minuta. Vremenom ćete moći da zadražavate sve teže kugle.

 

Multi-Adsense

BMI Calculator

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner

bretteleben.de Google Ad Manager Modul

Pregnancy Calendar

Unesite datum poslednjeg ciklusa:
Copyright (C), 2008-2011 by VasGinekolog.rs