Translate text

7 korisnih saveta za regulisanje probave
Napisao www.vasginekolog.rs   

 

Pridržavajte se uvek ovih saveta, i u trudnoći i svakodnevnom životu.     

1.     Pijte više tečnosti – unošenje minimum 1,5 do 2 litra tečnosti dnevno, omekšava stolicu i normalizuje pokretljivost creva. Uzimajte koliko god želite vode, voćnih sokova i supa, ali ne preterujte sa kafom i čajem.

2.     Jedite više namirnica bogatih vlaknima – unosite što više voća i povrća,svežeg ili sušenog(šljive),  proizvoda od celog zrna žitarica(integralni pirinač, hleb, testenine...)

3.     Svakodnevno rekreativno hodajte – redovno pešačenje, do 5000 koraka, jača tonus vaših trbušnih mišića i tako pomaže ubrzavanje pokretljivosti creva

     4.     Masirajte stomak – da bi ste probudili lenja creva, redovno masirajte stomak, laganim kružnim pokretima

     5.     Stvorite redovnu naviku – stvorite naviku odlaska u toalet uvek u određeno doba dana i istreniraćete svoja creva i mišiće da redovno obavljaju svoj posao.

     6.     Ne odlažite pražnjenje – odlaganje odlaska  u toalet i svesno potiskivanje nagona za pražnjenjem, poremetiće dnevni ritam vaših creva i dovesti do opstipacije.

     7.     Kombinujte ove savete o zdravlju i ishrani sa upotrebom blagog biljnog laksativa TRANSILANE-

 

Sadržaj jedne kesice TRANSILANE-a,  rastvorite u punoj čaši vode(min 2dcl) i odmah popijte.Nakon toga , neophodno je popiti još jednu čašu tečnosti. TRANSILANE se uzima nezavisno od obroka, u dozi od 1-2 kesice dnevno.

 

 

 

Multi-Adsense

BMI Calculator

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner

bretteleben.de Google Ad Manager Modul

Pregnancy Calendar

Unesite datum poslednjeg ciklusa:
Copyright (C), 2008-2011 by VasGinekolog.rs